  • Data: 2007-01-23 14:47:01
    Temat: Re: Gotowy produkt elementem innego produktu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.01.2007 Jackare <j...@i...pl> napisał/a:

    > napisałem MOŻNA zarzucić, zwłaszcza jeżeli producent zastrzegł wzór, markę

    Dla mnie Twoje zdanie oznacza "w każdym z pozostałych przypadków istnieje
    możliwość postawienia skutecznego zarzutu", ale zapewne rzeczywiście
    użyłeś to w znaczeniu "być może" :)

    > lub ma jakieś prawa patentowe zastosowane w rozwiązaniu. Nie napisałem że

    Patent. Prawo Autorskie mówi wyłącznie o utworach.

    > oryginału MOŻE pozwać delikwenta z tego tytułu. A bebechy urzadzenia to nie
    > tylko przedmiot fizyczny ale zazwyczaj chroniony i nie ujawniany przez
    > producenta projekt. Właśnie po to chroniony i nie ujawniany aby nikt nie

    Projekt nie jest utworem.

    > żerował za darmo na myśli technicznej producenta i niskim kosztem nie
    > tworzył kopii rozwiązań. Kto ma styczność z jakimkolwiek przemysłem wie ile

    To co, podasz które konkretnie art. PA mogą zostać naruszone?

    --
    Marcin