  • Data: 2007-08-03 23:19:36
    Temat: Re: Głosowanie nad wynagrodzeniem Wójta
    Od: kotolak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a):
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    > 2007 17:35:09 +0200, kotolak zeznał(a):

    > pytanie pomocnicze:
    > Co się robi na sesjach RG?

    Mi nie chodzi o dostęp do tej informacji (tj. do wyniku głosowania)
    tylko o sposób głosowania. Czy wystarczy, że radni podniosą rękę i
    powiedzą, że są "za" lub "przeciw", czy powinni poprzez "karteczki" do
    urny. Ale chyba Mecenas mi odpowiedział.

    > nie bede szukal konsekwencji, ale publikowane byc powinny.
    > Bez wezwan

    > Po kolei:
    > 1) Jak radni się boją to są do d*** i trzeba było na nich nie głosować

    Na tych na których głosowałem nie przeszli. ;( Wybrani (przynajmniej ta
    część potrzebna większości) boi się otwartej konfrontacji z wójtem. Cóż,
    to jest dość mała gmina...

    > 2) Tylko radni decydują o wysokości zarobków (w ramach widełek oczywiście),
    > więc naprawdę nie wiem, gdzie oni problem widza.

    No, problem jest taki, że chcieli by dać najniższe możliwe a uchwalone
    zostało najwyższe możliwe.

    > 3) Uchwała powinna być jawna.
    > BTW: nie można unieważnić z powodu za wysokich zarobków. A formalności
    > wojewoda sprawdza.

    Aha.

    > Przecież mamy państwo obywatelskie i obywatele musza mieć prawo wiedzieć
    > ile zarabia władza.

    > Chociaż ja do tej pory nie mogę się doszukać jednej informacji nt. łącznej
    > wysokości odpraw byłego wicepremiera Leppera :)

    :) Pewnie całkiem okrągłą sumkę.

    K.