  • Data: 2020-07-24 11:58:40
    Temat: Re: Głosował 3 razy!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 24.07.2020 o 00:17, J.F. pisze:

    >czyli lubisz kopulować w burdelach, ale to nie na temat, starasz się
    >ośmieszyć polskie komisje wyborcze, z czyjego nadania uprawiasz tutaj
    >antypolską agitkę ?

    Raczej polskie urzedy, ktore odpowiadaja za przygotowanie spisu
    wyborcow dla komisji.

    Komisji raczej nie podejrzewam o wielki burdel - byl na liscie, to
    karte dostal.

    Co najwyzej ... nie wiem jak rozumiec "skreslony ze spisu" - jest
    wyrazna kreska, czy jakis maly znaczek, ktory komisja moze przeoczyc.

    A co sie dzieje w komisjach, to nie mnie oceniac, ale doniesienia
    medialne sa ciekawe ...

    J.