  • Data: 2019-06-27 13:38:46
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2019 o 10:20 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > On 2019-06-25, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Nie ogarnąłeś po co to jest.

    Na szczęście są tacy, którzy ogarniają :)
    W końcu takie projekty są skierowane na jakąś mniej, lub bardziej świadomą
    grupę.

    Ja uznaję siebie za nieświadomego absolutnego bezpieczeństwa karmienia
    tego portalu zestawem swoich e-mail.

    > Oraz: z tego serwisu korzystają m.in. takie firmy jak AgileBits,
    > integrując to ze swoimi aplikachami. Teraz czekam na info jaką niepoważną
    > i przedwiekową firmą jest AgileBits.

    :)
    To jest twoja prywatna wiedza na dzisiaj - nie musi być absolutnie i
    nieodwołalnie prawdziwa do końca świata.
    Pomyśl, ile było tzw. 100% pewnych rozwiązań, które nagle okazały się
    bezpieczne do pewnego stopnia, pod pewnymi warunkami i do pewnego momentu?

    AgileBits - twórca jednego z wielu komercyjnych menadżerów haseł (chyba o
    to ci chodziło?). Jeśli jakoś wyróżnia się na rynku, to zapewne
    skutecznością PR :)

    Rekomendacja samego HIBP jest znacznie mądrzejsza od przekonań dinozaurów:

    https://www.vertextech.com.au/2018/06/26/should-i-us
    e-have-i-been-pwned-hibps/

    "How do I know the site isn't just harvesting searched email addresses?

    You don't, but it's not. The site is simply intended to be a free service
    for people to assess risk in relation to their account being caught up in
    a breach. As with any website, if you're concerned about the intent or
    security, don't use it."

    Nie będę podtrzymywał tematu - każdy sam określa warunki swojego
    bezpieczeństwa. Nie chcę psuć jego przekonania o swojej wyższości...

    --
    Trefniś