  • Data: 2019-06-25 08:25:31
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie powiedzieli przy o kazji po co im Twój komputer na długiue
    > miesiące? Bo mnie to zaintrygowało.

    Jak to po co? Gadka, żeby zniechęcić.

    Kiedyś nocą jak mieszkałem jeszcze w bloku, banda oprychów demolowała
    klatkę schodową. Weszli na klatkę rozwalając zamek drzwi wejściowych.
    Chlali alkohol, rozbijali butelki i metalowymi pałkami tłukli po
    ścianach robiąc w nich dziury, a nożami obrzynali plastikowe nakładki
    poręczy. Zadzwoniłem po policję, bo strach było wyjść osobiście do
    kilkunastu oprychów uzbrojonych w pałki i noże. Z resztą nie tylko ja,
    ale także kilku innych sąsiadów wtedy dzwoniło. Policja zjawiła się po
    ok. 2 godzinach. Bardzo głośno przez domofon pytali po kilka razy czy to
    taki, a taki (tu padało imię i nazwisko) tu mieszka i czy zgłaszał akt
    wandalizmu na klatce schodowej, choć na domofonie były nazwiska.
    Policjanci rozmawiali tak głośno, że lepiej ich słyszałem przez
    zamknięte okno niż przez domofon. Potem każdego z dzwoniących lokatorów
    wypytywano głośno na klatce schodowej co się działo i co widział.
    Wszystko po to, żeby zniechęcić do dalszego zawracania dupy jaśniepanom
    policjantom, a także po to, żeby oprychy wiedziały na kim się zemścić za
    "kablowanie".