  • Data: 2019-06-25 20:57:24
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2019 o 20:10, Trefniś pisze:

    > Wręcz przeciwnie - Kviata sobie ustanowiłem za cel.

    LOL :):)

    > Albo przyzna się, ze jest gejem (dla mnie żaden problem pod warunkami),
    > albo przyzna, że homoseksualizm dla niego jest obrzydliwy i obraźliwy
    > (co właśnie go ośmiesza).

    Dziecko drogie. Ani jedno, ani drugie.
    I co teraz biedaku poczniesz?
    Widać od razu, że jednak masz z tym spory problem :)

    > Tertium non datur - tak się wmanewrował przy brakach intelektualnych.
    >
    > Dawaj Kviat, ciekawym.

    Dno intelektualne jakie sobą prezentujesz jest porażające.

    To m.in. o tobie:
    "Głupota Społeczna to istny potwór, którego tępe, nieprzewidywalne
    reakcje budzą grozę i bezsilność. Bo w konfrontacji z głupotą mądrość, a
    nawet zwykły rozsadek są bez szans - głupiec bowiem po prostu nie
    rozumie, co się do niego mówi albo pisze. Nie posługuje się kategoriami
    prawdy i fałszu, nie zna i nie szanuje praw logiki, nie posiada idei
    uczciwości intelektualnej, jego tezy są kliszami wpojonymi plemieniu, z
    którym się identyfikuje.

    (...) Z tym światem nie da się skomunikować, bo tam racjonalna rozmowa
    jest po prostu niemożliwa. I nie jest to skaza wyłącznie moralna (choć
    to również), lecz przede wszystkim intelektualna. A na to rady nie ma.

    (...) Ale oni nie są wcale cyniczni - po prostu nie dysponują pojęciami
    pozwalającymi odróżnić zakłamanie od szczerości, stronniczość od
    bezstronności, egoizm od sprawiedliwości, obiektywizm od woluntaryzmu,
    solidarność od plemienności. Niby pokończyli studia, a nawet więcej, a
    rozmowa z nimi jest niemożliwa. Są po prostu za głupi. Nieprzemakalni -
    owszem. Ale to dlatego, że głupi. Nic do nich nie dociera, bo mają słabe
    umysły, a nie zatwardziałe serca. Dla ludzi inteligentnych to doprawdy
    niebywale frustrujące."

    Warto przeczytać całość, choć wątpię czy coś z tego zrozumiesz.

    https://hartman.blog.polityka.pl/2018/07/07/pis-nie-
    jest-zly-tylko-glupi/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr