  • Data: 2004-11-11 08:47:29
    Temat: Re: Gdzie wolno a gdzie nie wolno fotografować
    Od: s...@p...fm (Adam) szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawa sytuacje mialem tez na lotnisku.
    W okolicach nowego roku akurat przyszlo mi gdzies poleciec.
    Tlumy straszne, a oni pozamykali wszystkie wejscia z wyjatkiem
    jednego i tam ustawili bramki i sprawdzali kazdego.
    Nie wspomne ze kretynizm bo zimno na zewnatrz bylo, a kolejka
    byla dlugasna.
    Jak juz wlazlem do srodka to wszedlem na balkon i patrze,
    taki ladny bajzel, to sobie mysle strzele fotke.
    No i moj blad byl ze nie wylaczylem flasha, ktory
    i tak w tych warunkach nic nie zmienial. I spiesze na samolot,
    a tu lapu capu i straznik sie mnie pyta czemu ja fotografuje
    TE urzadzenia. Ja sie pytam jakie urzadzenia? Ludzi fotografuje.
    A on, ze tam widac te urzadzenia do kontroli.

    No i musialem pokasowac fotki bo na zdjeciach pomiedzy tlumem
    ludzi widac bylo urzadzenia. I zostalem pouczony ze sobie choinki
    moge fotografowac.

    Inna sprawa ze bez najmniejszego wysilku moznaby zrobic fotki
    czego sie chce, ile sie chce i z ktorej strony sie chce, byle bez
    flasha. Przy rozmiarach niektorych cyfrakow, mozna focic naprawde
    niemal wszedzie, gdzie nie zabiora aparatu przy wejsciu.

    Pozdrawiam
    Adam