eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie i pod jakim paragrafem pisze o tym, ze nie mozna od 22-6 halasowac? Sasiad robi libacje co wieczor, potrzebne mi to... › Re: Gdzie i pod jakim paragrafem pisze o tym, ze nie mozna od 22-6 halasowac? Sasiad robi libacje co wieczor, potrzebne mi to...
  • Date: Mon, 23 Oct 2006 15:05:05 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie i pod jakim paragrafem pisze o tym, ze nie mozna od 22-6

    W dniu 10/23/2006 10:55 AM, GP wrote :
    > Cisza nocna obowiązuje od 22 do 6 rano i chyba nie jest to umowne, a
    > ustawowe, tylko nie mam teraz pisma ze spółdzielni, gdzie było powołanie się
    > na konkretny paragraf.

    Jeśli było powołanie na "konkretny paragraf" to zapewne na
    regulamin/statut spółdzielni. Nie ma powszechnie obowiązującego prawa
    regulującego ciszę nocną.

    > Też mieliśmy podobny problem i po bezskutecznych próbach rozmów z sąsiadem
    > napisaliśmy zażalenie do spółdzielni. Po jakimś czasie sąsiad dostał ze
    > spółdzielni pismo pouczające wraz z groźbą wykluczenia go z członkostwa w
    > spółdzielni w razie dalszego zakłócania ciszy nocnej. To go zdaje się
    > przekonało bo od paru miesięcy mamy spokój.

    Sęk w tym, że jak ktoś ma spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu
    mieszkalnego to spółdzielnia może go sobie wykluczać na zdrowie. Żadnych
    znacząco negatywnych skutków to nie wywoła.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do