eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie i pod jakim paragrafem pisze o tym, ze nie mozna od 22-6 halasowac? Sasiad robi libacje co wieczor, potrzebne mi to... › Re: Gdzie i pod jakim paragrafem pisze o tym, ze nie mozna od 22-6 halasowac? Sasiad robi libacje co wieczor, potrzebne mi to...
  • Data: 2006-10-22 23:12:01
    Temat: Re: Gdzie i pod jakim paragrafem pisze o tym, ze nie mozna od 22-6 halasowac? Sasiad robi libacje co wieczor, potrzebne mi to...
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 Oct 2006 00:36:06 +0200, fir napisał(a):

    > chce wywisic na klatce informacje o tym ze lokator ma
    > byc cicho od 22-6 i podpisac odpowiednim paragrafem...

    Że ma być cicho w godz. 22-6 to raczej nie ma, bo te godziny są po prostu
    umowne - tak się przyjęło. Ale ogólnie to będzie Art. 51 KW. Policja
    zapewne nic nie robiła, bo nie miała zgłaszającego. Przedstaw się policji,
    podaj swoje dane, złóż oficjalnie skargę, to gość zostanie ukarany. W innym
    przypadku nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl