  • Data: 2003-01-04 19:47:38
    Temat: Re: ..:: Gdzie akty prawne? Jaki wortal jest najlepszy? ::..
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gratuluję chester :))))
    > instruujesz kogoś czego nie robić a sam łamiesz netykietę :)))))
    > crosspost
    Wrr - cholera, masz dużo w tym racji - przeoczyłem...
    A cancela nie mogłem dać :-(

    plus brak cytowania :))))
    A to chyba nie jest konieczne o ile nie odpowiadasz na żaden z wątków
    poruszonych przed przedpiścę. Mając do wyboru 100% lub 0% wybrałem 0.
    Co innego gdybym odpowiadał w temacie.

    > gratuluję po stokroć
    ależ dziękuję

    > największy "śmietnik" na newsach właśnie robią takie osoby jak ty - nie mają
    > nic do powiedzenia,
    Nic nie pisałem na temat, bo jedyny mi znany adres (sejm) już został
    podany - po co się powielać?

    > a próbują pouczać innych i do tego sami nie
    > przestrzegając podstawowych zasad :)
    :-)

    chester

    PS - kolejny FUT + EOT z mojej strony (bo i po co to ciągnąć?)