  • Data: 2006-10-24 09:42:44
    Temat: Re: Gdy dorosły bije dziecko
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, ja mam ochotę udusić takich dwóch złodziei Księżyca, pewnego
    > tępego drągala, jednego wkurzającego buraka oraz kilku przydupasów tej
    > kliki. I co z tego? Nie wolno... A szkoda...

    To już się robi nudne...
    Jak tak się rozejrzeć po naszej scenie politycznej to widać nawet parę klik
    i w każdej jest sporo przydupasów nadających się do wyrżnięcia. Niektórzy
    tylko starają się wyglądać "mądrze i rozsądnie" co wcale nie zmienia faktu,
    że są dupkami nie spoglądającymi dalej niż czubek własnego nosa (bądź
    interesu).
    Więc daruj sobie...
    Graszka