  • Data: 2005-01-19 14:38:45
    Temat: Re: "Gazeta" - kradziez praw autorskich?
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cslp7o$rbg$1@inews.gazeta.pl...
    > Przed wysyłaniem czegokolwiek do gazety, radziłbym się jednak
    > skonsultować z prawnikiem.
    > Żeby się nie okazało, że to Gazeta oskarży kogoś o próbę szantażu.

    Myślę, że prędzej się okaże, że to jakiś nadgorliwy składacz, mając dziurę
    na stronie wkleił cudze, myśląc że nikt się nie zorientuje.
    Myślę, że GW będzie starała się załatwić sprawę polubownie, nie chcąc mieć
    "smrodu".

    Nawet tupeciarski "Cosmopolitan" wolał załatwić (ze mną) sprawę o złamanie
    praw autorskich ugodą (choć startowałam bez prawnika) niż na drodze
    formalnej.
    I też zgonili na pracownika.

    pozdr

    Monika