  • Data: 2003-07-16 23:06:24
    Temat: Re: Gazem po oczach wlamywacza
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BaLab napisał:
    > Czy moge wiec legalnie zaczaic sie na goscia z gazem paralizujacym i
    > kajdankami, podczas wlamania obezwladnic, zakuc i wezwac policje?

    mozesz obezwladnic i wezwac policje, zakuc w kajdanki nie mozesz

    > Czy
    > posiadajac pistolet gazowy mogę go użyć i w jakim zakresie?

    mozesz.. Ustawa o obronie koniecznej reguluje te kwestie, jest tam m.in.
    napisane, ze mozesz dzialac jesli chcesz ochronic swoja wlasnosc, tak
    wiec wszystko bedzie ok.

    > I czy bede
    > musial pozniej zeznawac w sposob, ktory umozliwi wlamywaczowi lub jego
    > kumplom moja identyfikacje?

    mozesz zastrzec swoje dane, ale wszystko "jest do zrobienia"
    pamietaj tez, ze raczej nie zmienisz miejsca postoju swojego auta, ktore
    po takim czyms moze ulec spaleniu, albo np ktos Ci wybije wszystkie
    szyby, albo bedzie przebijac opony, itp itd

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl