  • Data: 2005-11-10 08:26:00
    Temat: Re: Garfolog a ważność opinii
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Alicja napisał(a):

    > przypadku

    > A co jeżeli jednoznacznie stwierdził , że to ja nakreśliłem owy podpis?

    Ale jezeli okreslal na podstawie kopii to chyba jedynie moze stwierdzic
    ze to Twoj podpis, natomiast IMO nie stwierdzi czy Ty go zlozyles na tym
    dokumencie.

    Skoro to kopia, to teoretycznie mogl byc wyciety z innego dokumentu
    ktory faktycznie podpisales, wklejkony i wydrukowany od razu jako kopia
    (o ile masz na mysli kserokopie).