eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGSM - blokada simlock... › Re: GSM - blokada simlock...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GSM - blokada simlock...
    Date: Wed, 13 Feb 2008 01:02:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <fotcet$br0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fordio$tot$1@news.onet.pl> <fos5d9$fiq$1@pippin.nask.net.pl>
    <q...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: edd7.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1202861341 12128 83.22.245.7 (13 Feb 2008 00:09:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Feb 2008 00:09:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <q...@z...router>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:516762
    [ ukryj nagłówki ]

    >> z umową", gdyż w umowie zwykle jest zaznaczone że aparat simloka ma.
    >
    > A jakie to ma znaczenie jesli nie reklamuje usterki zwiazanej z simlokiem?
    >
    ano takie że w ogóle dokonano ingerencji w aparat w okresie gwarancyjnym
    poza uprawnionym serwisem i w związku z tym gwarant nie jest w stanie
    ponosić odpowiedzialności za prawidłowe działanie telefonu. Klient rzadko
    wie co jest przyczyną usterki a punkt serwisowy sprawdza sprzęt wg
    procedury, której jednym z elementów jest sprawdzenie blokady simlock
    założonej przez operatora. Nie ma blokady, nie ma gwarancji, nawet jeżeli
    przyczyną awarii jest usterka klawaitury. Liczy się fakt ingerencji w
    aparat.

    Swego czasu toshiba wyłączałagwarancję na sprzęt jeżeli na komputerze było
    zainstalowane nielegalne (nielicencjonowane) oprogramowanie. Mój dobry
    kolega przejechał się na tym - miał office'a bez licencji a w notebooku
    uszkodziła mu się płyta główna w okresie gwarancyjnym. Poproszono go
    okazanie licencji, hologramów etc. Nie miał, odprawiono go z kwitkiem i po
    gwarancji. Taka furtka. Żeby było zgodnie z tą grupą - tak się składa że ten
    kumpel jest radcą prawnym :)
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1