    From: "Andre" <andrehull_spam@poczta_me.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GSM - blokada simlock...
    Date: Tue, 12 Feb 2008 10:47:45 +0000 (UTC)

    *Jacek Krzyzanowski* wrote:

    > To zalezy od warukow gwaracji. Jesli sprzedawca tak zaznaczyl, to
    > oznacza.

    w karcie gwarancyjnej mam taki zapis:

    7. [...] Ponadto nie sa objete gwarancja uszkodzenia wynikle w procesie
    nieautoryzowanej zmiany oprogramowania wewnetrznego, podlaczania
    dodatkowego wyposazenia innego niz zalecane przez producenta, wadliwe
    dzialanie sieci telefonii komorkowej.

    czy ten zapis oznacza ze jezeli po sciagnieciu SIMLocka telefon ulegnie
    uszkodzeniu (nie wazne jaki okres czasu) to moga sie na mnie wypiac?

    --
    pozdrawiam
    Andre