  • Data: 2009-05-14 11:11:03
    Temat: Re: Funkcjonariusz a drobne wykroczenie po służbie
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rezydent pisze:

    > Czy podczas rutynowej kontroli drogowej czy nawet na ulicy w celu ustalenia
    > tożsamości policjantowi od razu wyskakuje, że klient jest mundurowy czy aby
    > to stwierdzić musi wejść do jakiejś specjalnej bazy ?

    Nie dowie się nawet jakby chciał. Dane funkcjonariuszy zawarte są w
    bazach nie podłączonych do sieci zewnętrznych.

    > Kiedyś było, że chyba CBA wykonywało akcję specjalną, poszli do urzędu i
    > pokazali policyjne blachy, dyrektor nabrał wątpliwości, zadzwonił do
    > komendanta (niewielkie miasteczko to było, więc wszyscy się znają) i
    > komendant stwierdził, że policjanci są "fałszywi".

    Pokolenie amatorów kina akcji?

    Nie masz pojęcia o czym piszesz. Nie chodziło o "fałszywych policjantów"
    tylko "fałszywe dokumenty".

    W moim przypadku chociażby nie wiem kto zadzwonił to podając moje imię i
    nazwisko niczego by się nie dowiedział (chyba, że mój przełożony w
    sprawach osobowych wyraziłby na to zgodę).

    Co do komendanta......... też nie wie wszystkiego. :)

    Moja rada. Nie drąż więcej tematu, a będziesz spał spokojniej. :)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com