  • Data: 2009-05-14 18:08:20
    Temat: Re: Funkcjonariusz a drobne wykroczenie po służbie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:guhito$6so$2@inews.gazeta.pl...
    > Troszkę muszę się wtrącić.
    > Po kolizji czy innym wykroczeniu z legitymowania sporządzany jest
    > "piotruś" - druk PKR-5 wystarczy sprawdzić czy dany klient ma "piotrusia"
    > i już wiadomo dlaczego. Zawsze wyjdzie - szczególnie przy certyfikacie.

    PKR-5 to sie już nei wypełnia od ładnych kilku lat. Teraz każdy patrol ma
    terminal i on-line wprowadza legitymowania. jak nie ma terminala albo nie
    działa, to sprawdza drogą radiową lub telefoniczną. Jak nie da rady, to
    dopiero wypełnia "piotrusia", ale obecnie od razu z pisemna notatką na
    tematv tego, z jakiego powodu nie zrobił tych wcześniej wymienionych przeze
    mnie czynności :-) W każdym razie "piotrusie" są sporadycznie -
    przynajmniej w małopolsce. A co do reszty, to masz rację. Przy certyfikacie
    wyjdzie.