  • Data: 2022-08-25 12:10:45
    Temat: Re: Fundusze unijne kombinacje
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.08.24 o 12:18, Henryk Hajdan pisze:
    > Są 2 osoby, prowadzą biznesy Iks, Ygrek, Zet, w każdym biznesie inna
    > jest prezesem, druga v-ce prezesem, udziałowcami sa raz jedna, raz druga
    > a drugie 50% ma jeden z dwóch podmiotów. Taka pajęczyna powiązań.
    >
    > Podmiot Iks jest powiązany kapitałowo i osobowo z podmiotem Ygrek, a ten
    > z podmiotem Zet.
    >
    > Wszystkie podmioty prowadzą podobny biznes.
    > Podmiot Iks złożył wniosek o
    >
    > https://www.google.com/search?q=dotacja+na+rozwój+pr
    zedsiębiorstwa

    > wykonał projekt, firma zewnętrzna wykonała, wdrozyła, wzięła kase od Iks.
    >
    > Podmiot Ygrek złożył wniosek o dotację, ale jako efekt dotacji
    > wykorzystał projekt zrobiony dla Iks.
    > Podmiot Zet złożył wniosek o dotację, ale jako efekt dotacji wykorzystał
    > projekt zrobiony dla Iks.
    >
    > Nastąpił przepływ kasy między Zet a Ygrek, Ygrek, a Iks, wystawione
    > faktury, VAT odprowadzony jak trzeba.
    >
    > Czy jest tu jakiś przekręt ? nadużycie ?

    Czy to chodzi o firmę spamującą z Warszawy ul. Wiertnicza ? gdzie już
    tej firmy nie ma (bo przejeżdżam często i widze jakieś przedszkole czy coś);
    Tyle że jak kiedyś to badałem, to jeden gość miał chyba 10 lub 15 spółek
    z o.o., które wydzwaniały z ofertami. Muszę to odświezyć i zobaczyć, czy
    spółki się zamknęły czy co się stało