  • Data: 2008-02-21 07:12:11
    Temat: Re: Fotoradar i zaświadczenie o niekaralności
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A już polityka
    > policji jest dla mnie bez sensu: stawiać radar tam, gdzie się na 100% kogoś
    > złapie

    No jak to bez sensu? Właśnie jak najbardziej z sensem!

    Nie wiem, kim jesteś z zawodu, ale wyobraź sobie, że przedstawicielem
    handlowym. Czy jeżeli idziesz z najdroższym towarem do klienta, który na
    pewno go weźmie, zamiast do takiego, który będzie wybrzydzał i chciał
    zawsze taniej, to takie działanie jest bez sensu?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com