  • Data: 2006-01-10 21:58:09
    Temat: Re: Fotoradar...
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:n168s1dduq59kd4gg5uvcmme9k40aos9h9@4ax.com,
    niejaki(a): Artur Golanski z adresu <A...@w...net.pl> napisał(a):
    > Takie teksty nie zmieniają faktu, że podałeś nieprawdę, ale nie umiesz
    > sie do tego przyznać. Twój problem - ja podałem korektę niech każdy
    > czytający sam wybierze.
    > EOT
    >
    > Artur Golański
    Szanowny kolego w każdym szanującym się państwie taki przepis jest
    natychmiast uchylany lub poprawiany.Minister wydał rozporządzenie sprzeczne
    z ustawą i nadał Strażom Miejskim uprawnienia które nie nadaje im żdna
    ustawa.Minister przekroczył swoje kompetencje ponieważ zgodnie z konstytucją
    i usatwą o urzędzie MSWiA takich uprawnień nie ma - no ale Ty możesz się
    godzić z taki sposobem stanowienia prawa ja nie.
    na moje pytanie nie odpowiedziałeś
    barakuda