  • Data: 2007-03-03 09:07:56
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przed naruszeniem miru domowego.

    Czyli w rozumieniu prawa karnego. Skoro mnie wpuściłeś to nie możesz się
    bronić przed naruszeniem miru domowego. Czyli mogę robić co chcę i nie
    naruszam twojego miru domowego. A twoje "fizyczne" działania wobec mojej
    osoby będą przestępstwem i w ramach obrony koniecznej to ja w twoim domu
    mogę ci spuścić łomot :)

    Możesz natomiast wyprosić mnie ustnie z domu. I jak tego nie posłucham
    to wtedy popełniam przestępstwa. I analogiczna sytuacja jest z centrum
    handlowym. Robisz nie to na co się zgodzili mogą cię wyprosić, a ty masz
    obowiązek wyjść.

    > Niszczenie mienia (w sensie całego mieszkania, wystroju wnętrza; pomijam
    > już nawet kwestię rysowania podłogi).

    Znaczy nie wiesz co to jest niszczenie mienia. Poczytaj o tym, a potem
    się odzywaj.

    > Dobrze wiedzieć, że przynajmniej masz już psychiatrę... Jest nadzieja...

    Czy to sugestia bym udostępnił ci adres?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com