  • Data: 2007-11-24 16:28:53
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fi9i8m$pt0$1@news.dialog.net.pl Photo M

    > No tak skomplikowało się trochę ;). Chodzi mi po prostu o to, że napewno
    > w przyszłości bedę jeszcze robił jakieś zdjęcia na parkingu przy jakimś
    > hipermarkecie i pewnie nie będą wcześniej zaplanowane, żebym kogoś z
    > kamerę ściągał ;).
    To przygotuj zrobienie kilku zdjęć, nie wiem, 5-10, zrób i wychodź poza
    teren marketu i spokój.
    Po jakimś czasie wróć, zrób kolejne i to samo.
    Jeśli jesteś faktycznie fotoreporterem, to pewnie masz nieamatorski sprzęt -
    te zdjęcia, które się da, rób spoza terenu marketu.
    Czy ty chcesz znaleźć sposób na walkę z ochroniarsko-policyjną hołotą
    utrudniającą ci pozyskanie fotografii i naruszająca twoje prawa czy na samo
    pozyskanie fotografii?

    --
    Jotte