    From: "Photo M" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Date: Sat, 24 Nov 2007 16:32:17 +0100

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości
    > Nie możesz tego dowieść, bo on ma podstawy prawne.
    > Poszukaj sobie w archiwum.

    Zdecydowanie szukałem w archiwum i na bieżąco też przeglądałem, gdyż temat
    mnie interesował. Z archiwum wynika, że nie ma podstaw prawnych gdyż
    zniesiono tzw. zakaz fotografowania i obecnie dotyczy jedynie bardzo
    rzadkich przypadków niektórych strategicznych obiektów wojskowych. Jedynie
    inaczej sprawa ma się w przypadku fotografowania np. logo firmy czyli
    dzieła, ale to i tak dotyczy dopiero publikacji. Ja zresztą fotografowałem
    inne elemnty. Ale proszę naprowadź mnie na "swoją" drogę bo prawnikiem nie
    jestem.
    Pozdrawiam
    Photo M.