  • Data: 2005-08-28 14:35:40
    Temat: Re: Fotografia cyfrowa jako dowód
    Od: Tomasz <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a):

    > Miałem na szczęście przypadkowe zdjęcie zrobione około rok temu, na którym
    > ten murek wyraźnie widać. Dołączyłem to zdjęcie do wyjaśnień jako dowód.
    > Sąsiad napisał kolejne pismo, pełne różnych kłamstw oraz twierdząc, że jest
    > to typowy montaż komputerowy. Co w takiej sytuacji zrobić ? Czy są eksperci,
    > którzy potrafią sprawdzić, że zdjęcie jest oryginalne ?

    W jednej z ksiazek komp. czytalem ze zdjecia zrobione aparatem cyfrowym
    nie sa zadnym dowodem. Jak to jest w istocie?
    Z jednej strony mozna uznac ze zdjecia zrobione aparatem cyfrowym mozna
    latwo zmienic i sfalszowac jednak z drugiej strony zdjecia zrobione
    aparatem analogowym tez mozna sfalszowac.

    Pozdrawiam
    Tomasz