eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jakiś zposób na toto? › Re: Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jakiś zposób na toto?
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jakiś zposób na
    toto?
    Date: Sat, 23 Oct 2010 16:30:15 +0200

    Dnia 2010-10-23 13:32, Użytkownik Zbyszek napisał:
    > Witam.
    > I jak w temacie.
    > Się zagapiłem i strzelili strażacy miejscy mi autko, ale od tyłu. Ciemne i
    > czarne, + czarne szyby od tyłu - maksymalne przyciemnienie. Nie ma szans
    > stwierdzić k
    > szkoda mi 140 zetów, 4 peckami się nie przejmuję, mam czyste konto i uważny
    > kierowca jestem, ot wypadek przy pracy :)
    > Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwość podania, że samochód był
    > użyczony komuś, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

    Ostatnio ktoś sie dopatrzył że tylko policja może ukarać za niewskazanie
    komu sie pojazd powierzyło.
    Poczekaj na wezwanie jak sprawę będzie prowadzić SM to w tym
    dniu byłeś przeziębiony i z domu nie wychodziłeś, kto brał
    auto nie pamiętasz. Proponowanego mandatu za fotkę lub
    niewskazanie sprawcy nie przyjmujesz. Bedą straszyć oddaniem
    sprawy do sądu, powiedz że wreszcie adwokat zapracuje na swoją
    pensję. :-)
    Ale do siedziby SM to raczej jedź innym samochodem lub
    taksówką, unikniesz szykan za złe parkowanie.