  • Data: 2004-12-08 21:37:06
    Temat: Re: Forum i prawo publikacji tresci
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:cp7gjj$8fv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl>

    > ...ogłoszenie nie mieści się w katalogu utworów podanych w art. 1
    > Ustawy o Prawie Autorskim, bowiem trudno uznać, by było
    > przejawem twórczej działalności o indywidualnym charakterze.
    > Przynajmniej co do zasady, [...]

    {tekst jest chroniony przez prawa autorskie
    powielanie lub rozpowszechnianie dla celów
    komercyjnych tylko za zgodą autora}

    Każde ogłoszenie jest dorobkiem intelektualnym bowiem jest
    tworzone przez człowieka a nie automat do układania wyrazów.
    Ogłoszenie zawiera myśli autora.
    To semantyczny "odcisk palca"

    Edward Robak Kraków, 8.12.2004r. \|/ re:

    PS. poza tym wszystko się zgadza za wyjątkiem tzw. netykiety
    która zabrana cytować podpisu a więc jest sprzeczna z PRAWEM RP.