  • Data: 2005-06-01 19:55:55
    Temat: Re: Formalnie bezdomny ;) ? - gdzie i jak sie mam zameldować ?
    Od: "G-Jaro" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d7kn1s$t8c$7@inews.gazeta.pl...

    > w biurze meldunkowym się wymelduj i w miesjcu nowego adresu wpisz czechy.
    > w ten sposób w polsce nie mieszkasz i tyle.

    NO dobrze ale jakie są takiego posunięcia dalsze konsekwencje ? Tylko nie
    mieszkam w Polsce czy zaczyna się cala jazda (bo co wtedy pojawi się w
    prawku [polskim ?] itd. ?)

    > przy okazji nie płacisz w polsce podatków, bo ... w Polsce nie mieszkasz.
    > Inaczej dochody w Czechach będziesz rozliczał z polskim US.

    A tu można coś szerzej ? Czy za Jaśnie Oświeconej Unii Europejskiej to oni
    mi tam aby podatków u siebie już nie potrącą ?

    Pozdrawiam,
    G-Jaro