eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFizyczni obywatele RP nie mają praw konstytucyjnych w Polsce! › Re: Fizyczni obywatele RP nie mają praw konstytucyjnych w Polsce!
  • Data: 2009-06-13 21:59:51
    Temat: Re: Fizyczni obywatele RP nie mają praw konstytucyjnych w Polsce!
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h10h56$otk$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > może wyjaśnisz co dokładnie zanczy "obywatel fizyczny" a wtedy pewnie przyjmą
    > twoją skargę.
    >
    > jhr

    W skardze napisałem językiem prawnym, "osób fizycznych".
    http://www.scribd.com/doc/13888907/Skarga-konstytucy
    jna?secret_password=23qmlrykgl1jgim29t7u

    Kopanie się z koniem, jak kolega Johnson wyżej napisał. Na etapie urzędniczki
    Biura Trybunału blokują przyjęcie skarg od osób fizycznych i nie przedkładają
    składowi Trybunału do rozpatrzenia skargi pod względem dopuszczalności, żeby nie
    ośmieszać sędziów tam zasiadających. Przy okazji pozbywają się archiowizowania
    skarg, odsyłając wszystkie materiały do petentów, sic!

    boukun