eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma w upadłości układowej a rozprawa w sadzie pracy o zaległe wynagrodzenie. › Re: Firma w upadłości układowej a rozprawa w sadzie pracy o zaległe wynagrodzenie.
  • Data: 2014-02-14 15:12:15
    Temat: Re: Firma w upadłości układowej a rozprawa w sadzie pracy o zaległe wynagrodzenie.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-14 11:48, m pisze:
    > Opis sytuacji jest niejasny (przynajmniej dla mnie) więc może coś źle
    > czytam, ale w/w chyba znaczy nie że ten co ma większą stratę jest przez
    > nich olany, tylko ten który zwlekał dłużej.

    Jest przepis który mówi że pieniądze po upadłości firmy fundusz wypłaca
    pracownikowi ale jest warunek że stosunek pracy nie został rozwiązany
    wcześniej niż 9 mies. przed datą tejże upadłości. :-)
    Samo postępowanie upadłościowe toczyło się chyba z rok. (mam takie
    przecieki z pierwszych kontaktów z syndykiem.

    Nie chodzi o zwlekanie pracownika tylko o formalne daty rozwiązania
    umowy o pracę i datę upadłości.
    Teraz sobie przypomniałem. Wniosek o upadłość został złożony 8 mies. po
    moim zwolnieniu.

    Jak widać ci co mają większe straty bo pensji nie dostają rok czy 2 lata
    nie mają co szukać w FGŚP. Pomoc otrzymają ci co zostali zwolnieni niedawno.

    Na rozprawę w sadzie pracy czeka się 11 mies. Lublin. :-(