eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma ubezpieczeniowa żąda zapłaty za niezawarte umowy ubezpieczenia › Re: Firma ubezpieczeniowa żąda zapłaty za niezawarte umowy ubezpieczenia
  • Data: 2019-12-13 15:20:37
    Temat: Re: Firma ubezpieczeniowa żąda zapłaty za niezawarte umowy ubezpieczenia
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No przed sądem, bo się dowiedziałem o wydanym nakazie z zajęcia rachunku ;-)
    Sąd marmurkowy w Zamościu, zażądałem od prezes danych liczbowych (dostałem na CD
    wszystkie sygnatury spraw z powództwa Ultimo w
    jednym wskazanym roku kalendarzowym, było to parędziesiąt tysięcy spraw) i
    obliczyłem, że gdyby zatrudnili wszystkich sędziów w
    wydziale (gospodarczym, bo tel. był na firmę), to wydawali nakaz zapłaty co półtorej
    minuty (!!).
    Podziwiam wydajność, szczerze, nie wiem jak to drukarka i koperciarka ogarnie.
    Z samych opłat sądowych SP miał parę milionów złotych (najniższy wpis 30 zł), biznes
    jak w Arbeitslager.
    A to tylko jeden rok i jeden wydział jednego prowincjonalnego sądu (na mój wniosek o
    przeniesienie do siedziby dłużnika sąd nawet
    nie odpowiedział, tam ręka rękę myje).
    Podali dawno nieaktualny adres, sąd po 8 (?) latach przywrócił mi termin na sprzeciw
    i oddalił powództwo (nawet nie odpowiedzieli na
    sprzeciw).
    A i tak raz na jakiś czas znajduję coś od nich w skrzynce.

    -----
    > Na pewno przed sadem?
    > Bo zaczalbym od zazadania od Kruka kopii dokumentow na podstawie których się
    domagaja należności... tylko Kruk to pewnie oleje.