  • Data: 2006-09-06 05:56:32
    Temat: Re: Firma krzak - c.d.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > A co ma do rzeczy to, ze nei musiał dzownić? Przykładowo do wzicuia
    > udziału w piramidzie finansowej też nikt Cie nie zmusza, a nikt nei
    > próbuje z tego powodu twierdzić, ze nie mamy do czynienia z oszustwem.

    Ale w piramidzie klient jest wprowadzany w błąd co do zasady działania
    tego systemu, warunków oferty, skutków itd. Tu zwyczajnie ktoś obcy
    poprosił 'zadzwoń do mnie'. Mogę zadzwonić albo nie. Z góry wiem że to
    zwykła rozmowa telefoniczna i tak jest faktycznie. Nie ma wprowadzenia w
    błąd - nie ma oszustwa.
    Jak powiem do kogoś na ulicy żeby wrzucił swój banknot do kanału a on to
    zrobi to ja jestem oszustem czy tamten idiotą?

    > Jest, bo mógł je wykorzystać w inny sposób.

    Taaa, powiedz jeszcze że stracił kilka minut czasu a jak wiadomo czas to
    pieniądz. Mógł w tym czasie zarobić kilka groszy a przecież dla oszustwa
    wartość szkody nie ma znaczenia ;)