eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma działająca w internecie - jak sprawdzić czy istnieje? › Re: Firma działająca w internecie - jak sprawdzić czy istnieje?
  • Data: 2008-02-11 07:20:25
    Temat: Re: Firma działająca w internecie - jak sprawdzić czy istnieje?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek C wrote:
    > Witam wszytkich !!! Mam pytanie... Otóż jak i przede wszystkim gdzie
    > sprawdzić czy firma powiedzmy "X" ogłaszająca się w internecie
    > rzeczywiście istnieje i prowadzi działalność gospodarczą?

    Moze czasami moglaby pomoc strona, gdzie podobno mozna sprawdzic, czy
    jakis NIP jest zarejestrowany w jakims kraju. Ale chodzi chyba tylko
    platnikow VAT http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.d
    o Po
    wprowadzeniu czeskiego NIP mi serwis pokaze tez nazwe firmy, po
    wprowadzeniu polskiego NIP mi serwis pokaze tylko, czy jest zarejestrowany.

    Ludek