  • Data: 2005-05-18 10:38:18
    Temat: Re: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 maj o godzinie 20:00, na pl.soc.prawo, yaacek napisał(a):

    > bede pisal krotko bo nie lubie sie rozwodzic.

    To musisz się aż rozwieść z tego powodu? :P
    MSPANC

    > chcialbym zrobic to nie dla siebie, ale dla tych tysiecy ludzi , ktorzy
    > nie znaja prawa,

    No - generalnie idea szlachetna, szkoda tylko że jakos trudno w nia mi
    uwierzyć. Sam nei znasz jak piszesz prawa a chcesz innym .... pomagać....
    cóż za Robin Hood z Ciebie - nie obrażając Robin Hooda.

    > a na slowo, DLUZNIK, KOMORNIK itd otwieraja portfel i placa bez zastanowienia.

    Znasz wiele takich przypadków?
    To akurat jakiś ewenement skali kraju.

    > jesli ktos chcialby mi pomoc to bede wdzieczny.

    A jednak Tobie pomóc a nie 'tysiącom ludzi nie znającym prawa' ;)

    --
    Herbi
    18-05-2005 12:38:11