  • Data: 2006-06-06 15:11:49
    Temat: Re: Firma KRUK epizod 234
    Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pit_US" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e63u4g$tm7$1@opal.futuro.pl...
    > Oni są śmieszni, nawysylają pism a efekt jest jaki...
    > w końcu sprzedali moje długi jakiejś firmie ze Szwajcarii
    > i teraz oni przysyłają te same pisma, ciekawe jak długo...

    Tu nie chodzi właściwie o to aby ściągnąć dług, czy też należność (często
    nienależną). Handel długami jest jak najbardziej opłacalny, podobnie jak z
    akcjami. Tym firmom jest zupełnie obojętne, czy ktoś wpłaci, czy też nie.
    Ważne, że jest w puli dłużników, im większa kwota tym lepiej. Choć i tak
    wszyscy idą na ilość, na sztuki.
    Im więcej firma wyśle listów, tym więcej się o niej mówi, nagłaśnia. Tym
    zyskuje rozgłos, tym bardziej przyciąga nowych usługodawców.

    Po jakimś czasie wartość "zadłużenia" wzrasta na tyle, iż znajdzie się
    kolejna firma skłonna odkupić pulę.
    Pozdrawiam

    J.