    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmowanie policjanta -> Zarejestrowany przypadek korupcji
    Date: Tue, 22 Jan 2013 10:51:44 +0100

    Dnia 2013-01-22 10:14, Użytkownik Maciek napisał:

    > Rozmawiajmy o wariantach realnych ;-)

    Propozycja tego typu wychodząca z ust policjanta nie jest
    dla mnie wariantem realnym. Propozycja za strony zatrzymanego
    kierowcy jest. Nie jestem ani nigdy nie byłem policjantem.

    Jeśli faktycznie policjanci narzucają ci się z takimi propozycjami
    to tylko dyktafon, jak wyjmiesz kamerę to dostaniesz od razu
    najwyższy możliwy mandat za sumę zaobserwowanych wykroczeń.