  • Data: 2005-05-07 12:46:52
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d5i3lv$bva$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > RozdawalA. Jesli mozna.

    Przepraszam, ale z pseudonimu "Kira" to akurat trudno wywnioskować.

    > No, to jakby sie uprzec to mozna pod to podciagnac tez
    > "piwo na koszt firmy" ;) Ale ok:
    >
    > Robie platne wejsciowki w cenie ktorych jest alkohol
    > w okreslonej ilosci. Wiec jesli ktos taka wejsciowke
    > ma, to ma prawo tego drinka wypic -- bo zaplacil.
    > Malolatowi sprzedac drinka nie moge. Wiec co z nim
    > zrobic? ;)

    To jest przestępstwo z Ustawy o wychowaniu w trzeźwości ..., bowiem w
    ten sposób namawiasz do zakupu alkoholu. W znanych mi przypadkach
    obchodzono to poprzez pozostawienie możliwości, że zamiast darmowego
    piwa możesz dostać soczek. Ale z kolei to się nie nada do Twojego celu.
    No i jak chcesz uniknąć sytuacji, gdy 17-to latkowi wejściówkę kupi
    19-to latek? Na jakiej podstawie nie wpuścisz 17-to latka?