eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszerstwo kuriera firmy przewozowejRe: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
  • Data: 2011-07-30 17:34:08
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: Swierszcz <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-30 18:47, Tomek pisze:
    > A czy może lepiej najpierw porozmawiać z kurierem, bo być
    > może błąd systemu i niesłusznie oskarżam go o fałszerstwo i być może
    > kradzież. Jednak ciężko mi inaczej zinterpretować postepowanie kuriera i
    > boje się, że tą przesyłke z amazona po prostu i zostawi i odjedzie. Co
    > szanowni Państwo byście doradzili?

    Pracowalem jako koordynator serwisu kurierskiego w jednej z czolowych
    firm. Kurierzy maja zazwyczaj okreslona liczbe zwrotow (awiz), ktore
    moga przywiezc z powrotem na baze. Kurier, ktory byl u ciebie nabil
    status 'doreczona', w miejsce podpisu postawil pewnie kreske, a do
    systemu wprowadzil elektronicznie twoje nazwisko, a paczka lezy na
    magazynie i czeka na poniedzialkowe doreczenie. Przewoznik dostal kase
    za paczke, kurier nie dostal obciazenia, oddzial spelnil dzienna
    procentowa doreczalnosc. Jezeli chcesz mozesz kurierowi narobic kolo
    dupy. Jezeli zadzwonisz z prosba o wyjasnienie sytuacji to zostanie to
    potraktowane jako reklamacja. Przewoznik zostanie obciazony (u mnie bylo
    to 40zl), a przewoznik obciazy kuriera. trzy reklamacje w miesiacu i
    kurier traci prace. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1