  • Data: 2011-07-30 17:28:44
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4E343CC4.3030508@motopower.pl...

    > OK, prosisz o poradę w kwestii kradzieży jakiej dokonano. Pytam gdzie masz tu
    > przesłanki stanowiące o tym, że kradzież nastąpiła ?

    Ok, przesłanką jest sfałszowanie mojego podpisu przy odbiorze. Jeśli przesyłka
    jest odebrana to nie wraca co oddziału firmy czyli gdzie jest? I w jakim celu
    kurier to zrobił skoro tak ja w przypadku pierwszej przesyłki jej status mógł
    wygląć: "Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego doręczenia. firma UPS
    podejmie próbę dostawy w żądanym terminie. / Paczka zostanie dostarczona
    następnego dnia roboczego." ? Czy jeśli przysyłka nie znajduje się już formalnie
    w firmie przewozowej to jak można nazwać akt jej przywłaszczanie? I na koniec
    dodam, że własnie po to piszę na grupę, żeby przez przypadek nie skrzywdzić
    kuriera, ale żeby jednocześnie nie wystawić się próbę okatowania. Do tej pory
    nie miałem złych doświadczeń z kurierami, ale ludzie są różni.
    T.