    From: mirek <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktury za internet w dialogu
    Date: Mon, 22 Mar 2010 17:39:53 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 09:19:33 +0100, Icek napisał(a):

    > no i z tego wynika jakie byly faktury i jakie byly platnosci. Sam bys
    > sobie przelecial po pozycjach i bys sie doszukal.
    > Wynika tez tego ile miales zaplacic a ile zaplaciles.
    > Czy nie o to chodzilo ?
    > Zadyme robisz i tyle.

    Dobrze to ty sobie "przelatuj", a ja chcę wiedzieć za co płacę. Jestem
    klientem tej firmy od kilku lat i jak sobie wyobrażasz takie
    przelatywanie przez kilkadziesiąt pól i szukanie co kiedy i gdzie poszło.
    Dlaczego ja mam to robić? W dodatku mam potwierdzenia przelewu, ale pani
    nie wie czy ta zaległość miała miejsce rok, dwa, a może trzy lata temu.
    Dlaczego mam w papierzyskach się kopać i szukać czegoś co nie zgubiłem.
    Ja rozumiem ostatnie kilka miesięcy, no rok, ale nie kilka lat. Skoro
    jednak tobie to odpowiada...