  • Data: 2003-07-19 19:28:51
    Temat: Re: Faktura za uslugi teleinformatyczne
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin_P" <t...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bfc4gt$1ir$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam podpisana umowe na dostep do Internetu z firmą prywatna ( nie jest to
    > zadne stowarzyszenie ) i jest tam wymieniona kwota abonamentu 50 zł
    brutto.
    > Ostanio chcac rachunek zeby miec potwierdzenie zaplacenia abonamentu
    > dowiedzialem sie ze po pierwsze musza do tego doliczyc 22% vat, a po
    drugie
    > ze musze o tym powiadomic ich wczesniej a nie tak z dnia na dzien.
    >
    > Chcialem zapytac czy ta firma zochowala sie uczciwie i czy nie musi sama
    bez
> [...]

    Totalnie ktoś Cię robi w bambuko. VAT na internet to 7% - oni to muszą
    odprowadzać, a Ty żądając rachunku nie możesz nic dopłacać. Rachunek
    (faktura) wystawiana na żądanie to kwota Twojego abonamentu. Ja bym to
    zgłosił w US. Firma nie musi wystawiać faktur (chyba) o ile sam tego nie
    zażyczysz. Ale żądanie dopłaty - tym bardziej 22% to już przekręt! Internet
    jest usługą teleinformatyczną objętą 7% VATem już chyba ponad rok.