  • Data: 2006-10-04 19:56:27
    Temat: Re: Faktura za niezamówioną usługę
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    palcnąłem się, miało być faktura VAT

    > Widziałem podobne pismo. I było słowo faktura. Dosłownie: FAKTURA, a nie
    > FAKTURA VAT.
    Niezłe, materiał dla skarbówki:
    1. fakturę (nie zaliczkową!) wystawia się w momencie przekazania
    towaru/świadczenia usługi;
    2. niezależnie od prawidłowości wystawienia faktury, skoro już jest
    wystawiona to podatki trzeba zapłacić (mam nadzieję, że wysłali b.dużą
    liczbę egzemplarzy).

    Pozdrawiam
    Darek