  • Data: 2008-08-02 19:16:02
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Aug 2008, wodzo wrote:

    > "Tristan" <n...@s...pl> wrote
    >
    > Takiego napisu nie ma. Jest tylko gotówka i płatność z dostawą w ten sam
    > dzień. I podpis z pieczątką hurtowni. Co najważniejsze kwota tylko 160 zł.

    Daj znać o wyniku.
    IMHO nie bez znaczenia może być "praktyka czyli ustalone zwyczaje",
    jeśli ów sprzedawca WSZYSTKIM sprzedawał na TAKIE faktury pod
    bezwzględnie egzekwowanym warunkiem UPRZEDNIEJ zapłaty, to chyba
    można domniemać że i tu tak zrobił.
    Ale z treści f-ry to nie wynika - jeśli będą przypadki, że
    temu i owemu wydał towar przed zapłatą, chyba nie ma o co się
    zaczepić, mógł i konkretny kasjer/sprzedawca to wykorzystać :(
    Przyznam że praktyka dziwna - jeszcze się nie spotkałem żeby
    przy przyjmowaniu wpłaty gotówkowej nie dali gdzieś JAKIEGOŚ
    świstka z tekstem "zapłacono"!

    pzdr, Gotfryd