  • Data: 2007-07-26 09:02:18
    Temat: Re: FIRMY WINDYKACYJNE. Problem natury prawnej
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik futszaK napisał:
    > bo nikomu o zdrowych zmysłach to na poważnie nie przeszkadza

    > ślą pisemka to niech sobie ślą, wydzwaniają to niech sobie wydzwaniają,
    > poczta zarabia, operatorzy telefoniczni zarabiają, ci co siedzą w tym
    > callcenter zarabiają więc o co chodzi ?

    Nie udawaj Greka i że nie wiesz gdzie leży problem.
    A problem leży w tym, że łamią prawo - nękają ludzi, straszą i grożą,
    a niektórych wyprowadzają z równowagi, denerwują.
    I gdybyś miał ochotę powiedzieć, że sami sobie są winni to zwrócę Ci
    uwagę, że
    a) atakują także postronne osoby, rodzinę itd.
    b) niektóre "długi" są zwykłym urojeniem, wymysłem.

    Oczywiście - możesz dalej strugać lekarza i twierdzić, że nieważna jest
    jakość życia, grunt, że pacjent przeżył.
    Ale wg mnie już dawno powinien ktoś powinien ich ucywilizować tym
    bardziej, że z tego co czytam i słyszę to się coraz bardziej rozkręcają.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia