    From: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: FAKTURA VAT - pytanie
    Date: Thu, 17 Jan 2002 23:33:04 GMT

    > A jak to zrobiłes ?
    > 1. Dla US dzialalnosc dalej istnieje, jesli jej nie zamknales
    > (wykreslenie z ewidencji w UG i w US rozliczeniem koncowym).
    > 2. J.w. - podejrzewam, ze prawnie dzialalnosc prowadzisz.
    > 3. Towar zakupiony (jesli handlowy) to winien byc zaksiegowany
    > 4. Towar handlowy, ktory nie sprzedales musisz i tak wykazac w
    > remanencie liwidacyjnym i co najwazniejsze ZAPŁACIĆ od niego odliczony
    > wczesniej vat :-)
    > 5. Pkt 4 jest obowiazkiem, jesli nie bylo sprzedazy przez ostatnie 10
    > miesiecy (dodatkowo zaplacic vat od srodkow trwalych !) !
> [...]
    -----------
    Drogi Arturze,
    gadanie glupot nie jest co prawda karalne, ale nie przystoi ludziom
    powaznym.
    Proponuje bys dopisal :-)
    7. za nieskladanie deklaracji VAT-7 - grzywna
    8. za niezawiadomienie o formie opodatkowania na nowy rok (zbliza sie 20
    stycznia) - grzywna
    9. ZUS doliczy jeszcze 100% oplate karna
    (...)
    99. za spowodowanie swoim lekcewazeniem prawa zozstroju zdrowia
    zdenerwowanej pani z urzedu - kara smierci!
    Oj, Michale, szykuj sie, kup od razu w tym Macro szczoteczke do zebow, bo
    przy wyjsciu beda na Ciebie czekac!!! :-)))
    Pozdrawiam wszystkich Dyskutantow,
    Marek