    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Europejski List Gończy [Wybrał Wolność na Białorusi 2]
    Date: Sun, 2 Jun 2024 09:31:48 +0200

    > Zastanawia mnie skąd wzięli tak szybko dowody?
    > Czy było odwrotnie, mieli dowody ale i uciekł?
    >

    > Robert

    To oczywiste że chcą człowieka a odpowiedni paragraf to się dopiero
    znajdzie i to niekoniecznie związany z zarzutami o szpiegostwo, reżym
    chce krwi.. . Tymczasem nikt poważny nie wystawia, nie powinien
    wystawiać międzynarodowego listu  gończego za człowiekiem któremu na
    dzień dzisiejszy zarzuca się szpiegostwo.