    From: "Adiola" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Era - rozwiazanie umowy
    Date: Fri, 20 May 2005 22:51:38 +0200

    Użytkownik "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl> napisał w
    wiadomości news:d6koeu$13ov$1@news2.ipartners.pl...
    > Chce uciec z tej sieci i staram sie rozwiazac umowe ktora konczy sie 11.06
    > tego roku, Pan w BOK-u stwierdzil ze jezeli wysle pismo polecone to
    > slicznie
    > mi umowe rozwiaze z dniem 16.07!!! czyli bede uzytkowal telefon ktorego
    > nie
    > chce jeszcze ponad miesiac od dnia zakonczenia umowy na swiadceznie uslug
    > ponosil koszty z tym zwiazane... Da sie to jakos obejsc?

    Da sie, zglos ( telefonicznie) kradziez telefonu z karta, popros o
    zablokowanie numeru. Nastepnie idz do salonu i rozwiaz umowe, nie odbieraj
    karty SIM, ktora Ci zaproponuja. Pilnuj tego tego dokumentu jako oka w
    glowie, bo ode mnie chcieli, po trzech latach od rozwiazania umowy,
    wyludzic kase za niby nie zaplacone faktury ( za trzy kolejne miesiace po
    dacie rozwiazania umowy, kazda opiewala na inna kwote ;-PP).

    Adiola