eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    <5dac6d85$1$519$65785112@news.neostrada.pl> <qohuus$kn4$1@gioia.aioe.org>
    <5dacce54$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <tA6rF.533501$Hc4.369922@fx03.ams1>
    <5dadfc90$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <w5srF.379677$Zk1.73484@fx18.ams1> <qom28f$qh7$1@gioia.aioe.org>
    <R4wrF.413845$%Z2.400414@fx06.ams1> <qomdle$ci4$1@gioia.aioe.org>
    <2WzrF.462637$M92.379155@fx04.ams1> <qomkpa$1d30$2@gioia.aioe.org>
    <WnBrF.395306$qO6.71358@fx09.ams1> <qomsci$i1u$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 22 Oct 2019 13:31:08 GMT

    On 2019-10-22, Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > No to dawaj te konkrety do dyskusji. Możesz zapytać też o nie Twoją
    > osobistą matkę.
    >
    > Może zacznij od wyliczenia trzech rzeczy, którymi możemy się pochwalić
    > jako Polacy przed obywatelami innych krajów?
    > No, śmiało, w czym to jesteśmy potęgą?
    > .
    > .
    > .
    > Ułatwiam... może nie potęgą ale co my mamy takiego dobrego?

    Oj węszę podchwytliwe pytanie. Grzyby. Dużo grzybów. I można je zbierać
    bez większych ograniczeń. Kurki, gąski, maślaki. Kanie, w panierce
    takie. I dużo grzybiarzy? Niemiec tak nie ma. Słuchaj, ja bym nawet
    chciał, ale zaraz przyleci A.F. i powie, że to grupa o prawie i coś o
    Polańskim. Powoduje to u mnie dyskomfort.

    A tak nieco poważniej to jeśli pytasz co dobrego mówią o nas za granicą
    i z czym/kim kojarzą to głównie z żarciem (kiełbasy), papieżem i
    Wałęsom. Mamy w miarę dobrą markę jako pracownicy.

    --
    Marcin