eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczne etykiety › Re: Elektroniczne etykiety
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagv249.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Elektroniczne etykiety
    Date: Tue, 28 Nov 2023 16:41:58 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <hty3w9v3mx20.t6sae2cwgwmz$.dlg@40tude.net>
    References: <UBa8N.726$aqP3.368@fx14.ams1> <ujskd3$m52$2$pozboju@news.chmurka.net>
    <nd8n3hbx5uvk.17c43res4sz7m$.dlg@40tude.net>
    <uk50sh$7fq$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagv249.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagv249.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.177.249";
    logging-data="22633";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:dahn79jTvB1A0sx00qkc+Fs0feg=
    sha256:F/lD5HbepcZRKij4au7NN3WgNfF+5pmWND33EGiH230=
    sha1:+2H+V1WNVmvTIyVEHIrgyc/Iqms=
    sha256:ekQB2D0By/5kMWItO1cmSi6vyQ9XEsF3nrqrWOsIzfU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:844336
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 28 Nov 2023 16:33:50 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 28.11.2023 o 09:54, J.F pisze:
    >>>> Bierzesz z półki, cena zmienia się przed dotarciem do kasy. Czy też psim
    >>>> obowiązkiem sklepu będzie dopilnowanie aby cena nie zmieniała się w
    >>>> godzinach prowadzenia sprzedazy? Inaczej to trzeba będzie chyba chodzić
    >>>> z kamerą nasobną/fotografować co się wkłada do koszyka.
    >>> Można to rozegrać tak, że na półce wyświetla się nowa, natomiast przy
    >>> kasie obowiązuje ta z przed godziny.
    >> Można. Tylko ze jak duzy sklep, to klient moze po nim 1.5h chodzic.
    >
    > Albo powiedzieć, że chodził. Wydaje mi się, że najbezpieczniej byłoby
    > zmiany wprowadzać w czasie, gdy sklep zamknięty.

    Otoz to.

    >>> A tak swoją szosą ... przy schabie jest przekreślona stara cena i nowa
    >>> promocyjna dla klientów z kartą biedronki. Na paragonie jest stara cena
    >>> schabu, a na dole sumaryczny rabat. Można się domagać zwrotu nadpłaty za
    >>> schab?
    >> Nie, bo jest rabat. W biedronce rabat jest podany od razu pod schabem.
    >
    > System rabatowania w BIEDRONKA jest dość specyficzny i odnoszę wrażenie,
    > że czasem odnosi odwrotny do zamierzonego skutek. Kilka dni temu w
    > promocji był towar tak, że na półce kosztował 9,99 zł, ale drugi, jeśli
    > kupowałeś z kartą klienta miał kosztować 8,99 zł. Na kasie
    > samoobsługowej skasowało mi 10,99 zł obydwa, więc odniosłem na półkę i
    > wróciłem, by pozostałe artykuły skasować. Ponieważ nie chciało mi się
    > czekać na obsługę, więc te pozostałe towary kasowałem sobie na
    > sąsiedniej. Jak przyszła kasjerka, by zamknąć tę transakcję, której nie
    > dokończyłem to wyjaśniłem jej o co chodziło. Pani mi wyjaśniła, ze
    > jakbym dokończył transakcję, to podobno by się rabat 3,00 zł naliczył,
    > bo towar w cenie 10,99 zł jest sprzedawany w ramach promocji po 9,99 zł,
    > zaś jak kupisz dwa, to ten drugi jest za 8,99 zł. Nie chciało mi się
    > wrócić i sprawdzić.

    specyficzny system mają, ale ogolnie działa tak, ze jak zeskanujesz
    towar w promocji, to od razu powieksza sie kwota rabatu sumarycznego
    pokazanego na kasie. Trzeba być czujnym, patrzec przed i po skanowaniu
    :-)
    Ale być może trafiłes na jakiś wyjątek.

    Na paragonie jest juz pod kazdym towarem, wiec widac lepiej.

    Do Biedronki zarzutów jest wiecej, więc co sie dziwic, ze prezes UOKiK
    ja lubi ... karać :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1