  • Data: 2006-04-29 10:04:46
    Temat: Re: Ekstradycja 17-latka?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli palant Safian jest w ciazy, ale tylko troche.
    >
    > Albo Konstytucja obowiazuje, albo nie. Od zmiany Konstytucji jest Sejm a
    > nie jakis palant z lukawego uniwersytetu.
    >
    > Palant Safjan wkracza w kompetencje Sejmu uniewazniajac czasowo
    > konstytucje.

    po swierdzeniu Pana Z. u Tomasza Lisa ze to co on wyrabia to Kryttyka a
    nie pomowienia do czego ma prawo, odnosze dziwne wrazenie
    biorac pod uwage to co prezentuje Kameleon na tej grupie, to w jaki
    pososb sie wypowiada o Prezesach SN i Trybulanu K. jakie ma zdanie na
    temat krytyki i pomowienia oraz jaki ma stosunek do Pana ministra
    sprawiedliwosci spolecznej ze te dwie osoby maja ze soba cos wspolnego
    ... tylko ja takich podejrzen nabieram ?

    P.